Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

google+ VS facebook

Nα ‘μαι κι εγώ στο google+, ένα social network που έρχεται με την προοπτική να υπερκεράσει το facebook. Η ιστορία μέχρι στιγμή μας δείχνει ότι μπορεί να συμβούν δύο πράγματα. Είτε θα το ανταγωνιστεί αρκετά, να το ξεπεράσει αδύνατον με τα μέχρι τώρα δεδομένα, είτε θα μείνει στο χρονοντούλαπο σαν ένα άλλο social network που απέτυχε να το κάνει.
Η αλήθεια είναι πως αν δεν το μάθαινα απ’ το twitter στο οποίο εξαπλώθηκε η είδηση σαν ιός, δεν θα το μάθαινα έγκαιρα στο να δημιουργήσω λογαριασμό. Σαφώς και όσοι εχουμε account εκεί, δεν είμαστε μοναδικοί.
Η google πέτυχε πάντως ένα πολύ καλό επικοινωνιακό κόλπο με τις προσκλήσεις κάνοντας αρκετό κόσμο (ανάμεσα σε αυτούς και εμένα) να ψάχνει για πρόσκληση για να κάνει λογαριασμό.
Το google+ για την ώρα είναι ανοιχτό στο κοινό μόνο με την μέθοδο των προσκλήσεων και βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο.
Οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου είναι καλές. Η δομή του είναι μια μίξη αποό facebook και twitter, τα δε like έχουν αντικατασταθεί απ’ το +1.
Το μέλλον είναι αυτό που θα δείξει για το αν η google θα μπορέσει να κοντράρει το facebook. Βάσει τεχνογνωσίας και εμπειρίας μπορεί να το επιτύχει, αλλά εμένα κάτι μου λέει ότι to αληθινό χτύπημα στο facebook θα έρθει από κάποιο μέσο που δεν το περιμένουμε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ [kathimerini.gr]

ΤΟ ΕΙΔΕΣ. ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΣ;

Μια νύχτα στη μεσαιωνική πόλη, Ρόδος 2011 @Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος