Διαβάστε απίστευτη ταλαιπωρία συμπολίτη μας, για γέλια και για κλάματα, στην Ελλάδα του Μεσοπρόθεσμου και του... θριάμβου της Συνόδου Κορυφής, που θέλει να ξαναμπεί στις αγορές το ταχύτερο δυνατόν...
Πήγε ο άνθρωπος να εντάξει την μάνα του που έχει πρόβλημα αναπηρίας στον κοινωνικό τουρισμό, μπας και πάει η γυναίκα μερικές μέρες στη θάλασσα. Πάει στα ΚΕΠ και του λένε όχι, δεν μας αρκεί η απόφαση που πιστοποιεί την αναπηρία 67%, θέλουμε την ιατρική γνωμάτευση. Μα... τους λέει, αφού η απόφαση έχει ήδη ελέγξει και τη νομιμότητα της γνωμάτευσης, αλλά μάταια.
Πάει, λοιπόν, στα γραφεία του Οργανισμού για να αναζητήσει τη γνωμάτευση, έχοντας στα χέρια του τον αριθμό πρωτοκόλλου του φακέλου. Ξεκινάει από το πρωτόκολλο, στον 4ο όροφο, όπου του απαντούν ότι δεν είναι αρμόδιοι και πρέπει να πάει στον 2ο όροφο, όπου είναι το γραφείο του υπεύθυνου της υγειονομικής επιτροπής. Εκείνος δηλώνει αναρμόδιος και τον στέλνει σε γραφείο στον 3ο όροφο, όπου ο υπαλληλος δηλώνει αναρμόδιος και στον στέλνει σε άλλο γραφείο στον ίδιο όροφο. Εκεί βρίσκει δύο υπαλλήλους να κάθονται, τους εκθέτει το θέμα κι εκείνοι του λένε ότι αρμόδιος είναι ο τρίτος που λείπει!!! Μα δεν μπορείτε να με βοηθήσετε, αφού έχω αριθμό πρωτοκόλλου; τους ρωτά. Βλέπεις να 'χουμε υπολογιστές ρε φίλε, του απαντά ο ένας εξ αυτών, που αφού ψάχνει λιγάκι τον ενημερώνει ότι η μητέρα του δεν είναι πια ασφαλισμένη στον ΟΑΕΕ γιατί έχει διαγραφεί. Μα... πως... δεν μπορεί... ψελλίζει ο φίλος κι ευτυχώς ο υπάλληλος που έψαξε του λέει έκανε λάθος και δεν ισχύει διαγραφή...
Για καλή του τύχη, βρίσκουν στο διάδρομο τον τρίτο (που έλειπε) ο οποίος μετά από τόση ταλαιπωρία του λέει ότι δεν χρειάζεται τη γνωμάτευση για τον κοινωνικό τουρισμό! (και φυσικά είχε δίκιο).
Ο συμπολίτης έφυγε, πήγε σε άλλο ΚΕΠ από εκείνο που είχε πάει αρχικά, όπου ένας υπάλληλος δέχθηκε τελικά ότι αρκεί η απόφαση, δεν χρειάζεται και η γνωμάτευση!
Με δυο λόγια, αποδείχθηκε ότι στο Δημόσιο μπορεί να μη βρίσκεις εύκολα τον αρμόδιο αλλά βρίσκεις... φιλότιμους!
Πήγε ο άνθρωπος να εντάξει την μάνα του που έχει πρόβλημα αναπηρίας στον κοινωνικό τουρισμό, μπας και πάει η γυναίκα μερικές μέρες στη θάλασσα. Πάει στα ΚΕΠ και του λένε όχι, δεν μας αρκεί η απόφαση που πιστοποιεί την αναπηρία 67%, θέλουμε την ιατρική γνωμάτευση. Μα... τους λέει, αφού η απόφαση έχει ήδη ελέγξει και τη νομιμότητα της γνωμάτευσης, αλλά μάταια.
Πάει, λοιπόν, στα γραφεία του Οργανισμού για να αναζητήσει τη γνωμάτευση, έχοντας στα χέρια του τον αριθμό πρωτοκόλλου του φακέλου. Ξεκινάει από το πρωτόκολλο, στον 4ο όροφο, όπου του απαντούν ότι δεν είναι αρμόδιοι και πρέπει να πάει στον 2ο όροφο, όπου είναι το γραφείο του υπεύθυνου της υγειονομικής επιτροπής. Εκείνος δηλώνει αναρμόδιος και τον στέλνει σε γραφείο στον 3ο όροφο, όπου ο υπαλληλος δηλώνει αναρμόδιος και στον στέλνει σε άλλο γραφείο στον ίδιο όροφο. Εκεί βρίσκει δύο υπαλλήλους να κάθονται, τους εκθέτει το θέμα κι εκείνοι του λένε ότι αρμόδιος είναι ο τρίτος που λείπει!!! Μα δεν μπορείτε να με βοηθήσετε, αφού έχω αριθμό πρωτοκόλλου; τους ρωτά. Βλέπεις να 'χουμε υπολογιστές ρε φίλε, του απαντά ο ένας εξ αυτών, που αφού ψάχνει λιγάκι τον ενημερώνει ότι η μητέρα του δεν είναι πια ασφαλισμένη στον ΟΑΕΕ γιατί έχει διαγραφεί. Μα... πως... δεν μπορεί... ψελλίζει ο φίλος κι ευτυχώς ο υπάλληλος που έψαξε του λέει έκανε λάθος και δεν ισχύει διαγραφή...
Για καλή του τύχη, βρίσκουν στο διάδρομο τον τρίτο (που έλειπε) ο οποίος μετά από τόση ταλαιπωρία του λέει ότι δεν χρειάζεται τη γνωμάτευση για τον κοινωνικό τουρισμό! (και φυσικά είχε δίκιο).
Ο συμπολίτης έφυγε, πήγε σε άλλο ΚΕΠ από εκείνο που είχε πάει αρχικά, όπου ένας υπάλληλος δέχθηκε τελικά ότι αρκεί η απόφαση, δεν χρειάζεται και η γνωμάτευση!
Με δυο λόγια, αποδείχθηκε ότι στο Δημόσιο μπορεί να μη βρίσκεις εύκολα τον αρμόδιο αλλά βρίσκεις... φιλότιμους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου