Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Π. Ψωμιάδης: "Θα συνεχίσω να μιλώ για την ελληνικότητας της Μακεδονίας μας, θα συνεχίσω να λέω όχι στο Μνημόνιο της εξαθλίωσης»

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
   «Θα συνεχίσω καθημερινά να είμαι κοντά στους συμπολίτες μου. Εξάλλου ο κυρίαρχος λαός με έστειλε εκεί να τον υπηρετήσω και μόνο αυτός μπορεί να αποφασίσει για μένα.
   Ούτε υποβρύχια που γέρνουν παρήγγειλα, ούτε μιζοφόρες συμβάσεις με τη SIEMENS για τηλεπικοινωνιακό υλικό υπέγραψα, ούτε off shore εταιρίες έχω, ούτε δημόσια χρήματα καταχράστηκα, ούτε δημόσια περιουσία ξεπούλησα, ούτε πρόστιμα επωνύμων μείωσα χίλιες φορές, ούτε συμμετείχα στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ούτε το Μνημόνιο υπέγραψα, ούτε τη Μακεδονία ξεπούλησα.  
   ΚΑΙ σε αυτή την περίπτωση, έπραξα ό,τι μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου.
   Όπως δέχτηκε στο δικαστήριο, ακολούθησα τη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας, δεν είχα δόλο να βλάψω κανέναν ούτε έβλαψα.

   Ενήργησα ανθρώπινα και στα πλαίσια του νόμου, για μια παράβαση 980 ευρώ, βοηθώντας έναν καρκινοπαθή που ταλαιπωρούνταν και τελικά, δυστυχώς, απεβίωσε.
   Αν οι υπάλληλοι και οι διορισμένοι οφείλουν να ενεργούν κατά το γράμμα του νόμου, εμείς οι πολιτικοί –οι εκλεγμένοι από το λαό- έχουμε καθήκον και υποχρέωση να τηρούμε το πνεύμα του νόμου».
   Αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης, στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στις 11 το πρωί, στο ξενοδοχείο THE MET στη Θεσσαλονίκη, σχετικά με την απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θύμιου Σώκου που τον θέτει σε αργία.
   «Δεν στέκομαι μόνο στο γεγονός ότι η απόφαση για την αργία μου είναι άδικη. Είναι και κατάφωρα παράνομη και φυσικά κάποιοι θα λογοδοτήσουν σύντομα γιατί μιλάμε για πολιτική δίωξη και πολιτικό πραξικόπημα. Η απόφαση της αργίας δεν στηρίζεται πουθενά γι’ αυτό και θα εξαντλήσω όλα τα νόμιμα μέσα», υπογράμμισε ο κ. Ψωμιάδης και πρόσθεσε: «Πρόκειται για μια απόφαση που λήφθηκε από τον κ. Σώκο, κάτω από πιέσεις, ΚΑΘΑΡΑ με πολιτικά και όχι νομικά κριτήρια».
   «Τι ψήφισε το 52,5% των ψηφοφόρων της Κεντρικής Μακεδονίας; Σε ποιόν ανέθεσε την τιμή και την ευθύνη να γίνει ο πρώτος εκλεγμένος Περιφερειάρχης; Σε μένα και στο συνδυασμό μας, στους αγαπητούς συναδέλφους μου, με τους οποίους κάναμε τεράστιο έργο, όλοι μαζί.Μπορεί τώρα, με μια απόφαση, ενός διορισμένου κυβερνητικού στελέχους να αλλοιώνεται η λαϊκή βούληση;», σημείωσε ο κ. Ψωμιάδης.
   «Κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι με μια άδικη και αντιδημοκρατική απόφαση θα πετύχουν να με φιμώσουν.
   Την ώρα, λοιπόν, που καταρρέει με μαθηματική ακρίβεια η χώρα, την ώρα που λεηλατούνται όλα και κανείς δεν λογοδοτεί, στοχοποιούν τον Ψωμιάδη», είπε.
   «Κάποιοι προκειμένου να με διώξουν, να με φιμώσουν και να με εξοντώσουν πολιτικά δεν διστάζουν να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το Σύνταγμα, τους Νόμους και αποφάσεις που οι ίδιοι έχουν υπογράψει στο παρελθόν», υπογράμμισε ο κ. Ψωμιάδης και διευκρίνισε: «Δεν είχα πρόθεση να ζημιώσω το Δημόσιο ούτε αποδείχθηκε τέτοια ζημία. Ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, δεν χρηματίστηκα, δεν χαρίστηκα, δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω».
   «Δεν ανήκα και δεν θα ανήκω ποτέ στο χώρο εκείνο των βαρόνων και των νταβατζήδων. Είμαι καθημερινά κοντά στους συμπολίτες μου εδώ και τριάντα χρόνια. Είμαι νικητής στη συνείδηση του λαού», δήλωσε ο Περιφερειάρχης.
   «Δέχομαι βρώμικο πόλεμο και χτυπήματα κάτω από τη μέση το 2002, το 2006 και το 2010.
   Με τη βοήθεια του Θεού και τη βοήθεια του λαού, στάθηκα όρθιος. Όρθιος θα σταθώ και τώρα. Δεν πρόκειται να υποταχθώ στη «γραμμή» κανενός, παρά μόνο σε μία: στη «γραμμή» της συνείδησής μου.
   Θα συνεχίσω να μιλώ για την ελληνικότητας της Μακεδονίας μας, θα συνεχίσω να λέω όχι στο Μνημόνιο της εξαθλίωσης», κατέληξε ο κ. Ψωμιάδης.
   Το πλήρες κείμενο των δηλώσεων του Περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη έχει ως εξής:
   «Όταν αποφάσισα να μείνω πιστός στην κόκκινη γραμμή της Ιστορίας, στην εθνική γραμμή που είχαν χαράξει από το 1992 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και ο Ανδρέας Παπανδρέου, και είπα όχι στο ξεπούλημα της Μακεδονίας, ήξερα ότι θα έλθει η ώρα που θα επιχειρήσουν να με φιμώσουν.
   Όταν ήρθε και το ξεπούλημα της πατρίδας μας, η εξαθλίωση του ελληνικού λαού με το Μνημόνιο της υποτέλειας, είπα πάλι όχι στα σχέδια του κατεστημένου, γνωρίζοντας ότι θα θελήσουν να με φιμώσουν.
   Κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι με μια άδικη και αντιδημοκρατική απόφαση θα πετύχουν να με φιμώσουν.
   Την ώρα, λοιπόν, που καταρρέει με μαθηματική ακρίβεια η χώρα, την ώρα που λεηλατούνται όλα και κανείς δεν λογοδοτεί, στοχοποιούν τον Ψωμιάδη.
   Δεν στέκομαι μόνο στο γεγονός ότι η απόφαση για την αργία μου είναι άδικη. Είναι και κατάφωρα παράνομη και φυσικά κάποιοι θα λογοδοτήσουν σύντομα γιατί μιλάμε για πολιτική δίωξη και πολιτικό πραξικόπημα. Η απόφαση της αργίας δεν στηρίζεται πουθενά γι’ αυτό και θα εξαντλήσω όλα τα νόμιμα μέσα.
   Έχω στα χέρια μου τις γνωμοδοτήσεις των πιο διαπρεπών καθηγητών Διοικητικού Δικαίου της Ελλάδας. Όλοι τους καταλήγουν στο συμπέρασμα, ότι με το νομικό καθεστώς που ισχύει και εφαρμόζεται δεν μπορεί ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης να με θέσει σε αργία.
   Δεν είναι δυνατόν να έχει η κυβέρνηση άλλη γνώμη από τους πλέον έγκριτους νομικούς της χώρας, οι οποίοι στο κάτω κάτω είναι οι άνθρωποι που ετοιμάζουν τα νομοσχέδια.
   Θα μου πεις εδώ με το Μνημόνιο παραβιάζουν ολόκληρο Σύνταγμα…
   Και σας θέτω ένα απλό ερώτημα: Η δικαστική μου αυτή εκκρεμότητα για τη μείωση των προστίμων ήταν γνωστή ή όχι κατά την προεκλογική περίοδο; Το ήξεραν ή όχι οι ψηφοφόροι που με εξέλεξαν με απόλυτη πλειοψηφία; Σας θυμίζω μόνο τους τίτλους των εφημερίδων του Οκτωβρίου πέρυσι. Με είχαν καταδικάσει, πριν καν δικαστώ, δίνοντας όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης στη δημοσιότητα.
   Τι ψήφισε το 52,5% των ψηφοφόρων της Κεντρικής Μακεδονίας; Σε ποιόν ανέθεσε την τιμή και την ευθύνη να γίνει ο πρώτος εκλεγμένος Περιφερειάρχης; Σε μένα και στο συνδυασμό μας, στους αγαπητούς συναδέλφους μου με τους οποίους κάναμε τεράστιο έργο, όλοι μαζί. Μπορεί τώρα, με μια απόφαση, ενός διορισμένου κυβερνητικού στελέχους να αλλοιώνεται η λαϊκή βούληση;
   Κάποιοι προκειμένου να με διώξουν, να με φιμώσουν και να με εξοντώσουν πολιτικά δεν διστάζουν να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το Σύνταγμα, τους Νόμους και αποφάσεις που οι ίδιοι έχουν υπογράψει στο παρελθόν.
   Δεν είχα πρόθεση να ζημιώσω το Δημόσιο ούτε αποδείχθηκε τέτοια ζημία.
   Ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, δεν χρηματίστηκα, δεν χαρίστηκα, δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω.
   Ούτε υποβρύχια που γέρνουν παρήγγειλα, ούτε μιζοφόρες συμβάσεις με τη SIEMENS για τηλεπικοινωνιακό υλικό υπέγραψα, ούτε off shore εταιρίες έχω, ούτε δημόσια χρήματα καταχράστηκα, ούτε δημόσια περιουσία ξεπούλησα, ούτε πρόστιμα επωνύμων μείωσα χίλιες φορές, ούτε συμμετείχα στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ούτε το Μνημόνιο υπέγραψα, ούτε τη Μακεδονία ξεπούλησα.  
   ΚΑΙ σε αυτή την περίπτωση, έπραξα ό,τι μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου.
   Όπως δέχτηκε το δικαστήριο, ακολούθησα τη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας, δεν είχα δόλο να βλάψω κανέναν ούτε έβλαψα.
   Ενήργησα ανθρώπινα και στα πλαίσια του νόμου, για μια παράβαση 980 ευρώ, βοηθώντας έναν καρκινοπαθή που ταλαιπωρούνταν και τελικά, δυστυχώς, απεβίωσε.
   Αν οι υπάλληλοι και οι διορισμένοι οφείλουν να ενεργούν κατά το γράμμα του νόμου, εμείς οι πολιτικοί –οι εκλεγμένοι από το λαό- έχουμε καθήκον και υποχρέωση να τηρούμε το πνεύμα του νόμου.
   Δεν έχω κάνει λάθος ούτε όταν μείωσα τα πρόστιμα ενός καρκινοπαθούς συνανθρώπου μας, εντός των ορίων που θέτει ο Νόμος και πολύ πιο πάνω, για την ακρίβεια 7 φορές πιο πάνω, ούτε κάνω λάθος και τώρα όταν σας λέω ότι είναι παράνομο να τεθώ σε αργία. Η άποψή μου άλλωστε προκύπτει μέσα από τις γνωμοδοτήσεις των πιο διακεκριμένων Καθηγητών Νομικής της Ελλάδας.
   Πρόκειται για μια απόφαση που λήφθηκε από τον κ. Σώκο, κάτω από πιέσεις, ΚΑΘΑΡΑ με πολιτικά και όχι νομικά κριτήρια.
   Δεν ανήκα και δεν θα ανήκω ποτέ στο χώρο εκείνο των βαρόνων και των νταβατζήδων.
   Είμαι καθημερινά κοντά στους συμπολίτες μου εδώ και τριάντα χρόνια. Είμαι νικητής στη συνείδηση του λαού.
   Θα συνεχίσω καθημερινά να είμαι κοντά στους συμπολίτες μου. Εξάλλου ο κυρίαρχος λαός με έστειλε εκεί να τον υπηρετήσω και μόνο αυτός μπορεί να αποφασίσει για μένα.
   Δέχομαι βρώμικο πόλεμο και χτυπήματα κάτω από τη μέση το 2002, το 2006 και το 2010.
   Με τη βοήθεια του Θεού και τη βοήθεια του λαού, στάθηκα όρθιος. Όρθιος θα σταθώ και τώρα. Δεν πρόκειται να υποταχθώ στη «γραμμή» κανενός, παρά μόνο σε μία: στη «γραμμή» της συνείδησής μου.
   Θα συνεχίσω να μιλώ για την ελληνικότητας της Μακεδονίας μας, θα συνεχίσω να λέω όχι στο Μνημόνιο της εξαθλίωσης.
   Άλλα είναι τα προβλήματα της κοινωνίας και η ασφάλεια πολιτών, προοπτική των νέων.
   Ζηλεύω και θαυμάζω την ωριμότητα των αγανακτισμένων, αυτών των πολιτών που προβληματίζονται και αγωνιούν για το μέλλον των παιδιών τους.
   Από σήμερα ξεκινώ νέα πολιτική πορεία.
   Η λάσπη που πετούν στον ανεμιστήρα θα επιστρέψει πάνω τους.
   Λάθη όλοι κάνουμε, όταν κάνουμε έργο, όμως έχουμε αρχές, αξίες και ιδανικά.
   Δεν σκύβω, δεν γονατίζω, δεν συμβιβάζομαι.
   Βάσει νόμου, όχι δαχτυλίδια, αναλαμβάνει ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Διονύσης Ψωμιάδης, ο πρώτος, θυμίζω, είναι ο πρώτος σε σταυρούς Περιφερειακός Σύμβουλος.
   Συνεχίζουμε ενωμένοι, όπως ξεκινήσαμε, δεν αλλάζει τίποτε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ [kathimerini.gr]

ΤΟ ΕΙΔΕΣ. ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΣ;

Μια νύχτα στη μεσαιωνική πόλη, Ρόδος 2011 @Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος